HARAP MAKLUM

HALAMAN WEB RASMI d'LESTARI BOUTIQUE ( www.lestarimekar.com) MENGALAMI GANGGUAN UNTUK SEKETIKA..

SEGALA KESULITAN AMATLAH DI KESALI. . SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI SAYA DI

EMAIL: info.dlestari@gmail.com
ym : eddiee.dlestari
sms ke : 012.550 1062 / 012.446 1002

TERIMA KASIH

MAKLUMAN

SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI

EDDIEE
EMAIL : info.dlestari@gmail.com
YM : eddiee.dlestari
Pengantin bersaiz besar atau kecil

Pengantin XXL

Ramai yang bertanya sama ada saya ada menyediakan baju untuk bakal pengantin bersaiz besar.. Saya ada menyediakan khas untuk anda. Boleh dikatakan tahun 2008 saya banyak menerima tempahan dari bakal pengantin bersaiz besar. Kalau takda yang berkenan... tempah baju baru, ikut saiz badan... apa susah sangat.. betul tak... Juga untuk pengantin bersaiz kecil molek..

Semua orang berhak untuk meraikan saat bahagia di hari perkahwinan..Tidak kira siapa bakal pengantin itu.. besar, kecik, sedang, rendah, tinggi lampai... xder bezanya... saya menyediakan smuanya kepada anda. xpayah nak pening pening kepala lagi dah.. jika xder baju dari koleksi saya, kiter tempah yang baru.. ikut fesyen yang nak,.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses