HARAP MAKLUM

HALAMAN WEB RASMI d'LESTARI BOUTIQUE ( www.lestarimekar.com) MENGALAMI GANGGUAN UNTUK SEKETIKA..

SEGALA KESULITAN AMATLAH DI KESALI. . SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI SAYA DI

EMAIL: info.dlestari@gmail.com
ym : eddiee.dlestari
sms ke : 012.550 1062 / 012.446 1002

TERIMA KASIH

MAKLUMAN

SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI

EDDIEE
EMAIL : info.dlestari@gmail.com
YM : eddiee.dlestari
Bencana Melanda

Bencana Melanda!!!

Pening aku.. pening.. segala data data aku dalam lap top aku... hilang semuanya gara - gara hard disk aku jahanam... satu data pun x dapat di selamatkan... Segalanya yang penting dah mcm nyawa aku hilang mcm 2 sahaja.. Bermula dengan writer aku rosak.. kendian hard disk aku jahanam.. segala kerja aku dalam 2 hancus... Baru jer aku beli portable hard disk.. pagi beli.. nak download masuk situ.. petang aku nak mulakan kerja daownload... x bleh masuk hard disk... hanta kedai.. kedai ckp.. x bleh buat apa dah... mcm2 cara buat.. x bleh gak...

kepada mereka yang menunggu gambar2 terbaru, design tebaru.. aku mintak maaf.. semuanya dah hilang...

Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses